Kodak Black - Dirty K [Official Audio]
2:50
Kodak Black - Oracle [Official Audio]
2:13
Kodak Black - Maffioso [Official Audio]
2:53
Kodak Black - Dejanbem [Official Audio]
3:35
תגובות
It’s Eden
It’s Eden 19 שעות לפני
🔥🔥🔥
Ariel Santos
Ariel Santos 19 שעות לפני
Still trending 🔥🔥🔥
slabb
slabb 19 שעות לפני
Still listening to this btw🔥🔥
ɛքɦʀǟɨʍ YorubamadinkafulaRain
ɛքɦʀǟɨʍ YorubamadinkafulaRain 19 שעות לפני
Been snapping dawwgg
KVNG PRINCE
KVNG PRINCE 20 שעות לפני
ilfor.info/code/wyd-w/ZpHd0MmchLzJsI0
TheAssGod
TheAssGod 20 שעות לפני
Beat too 🔥🔥🔥
Splash TV
Splash TV 20 שעות לפני
CUT THROAT BILL🗣💨🔥🔥🏝🏝
hitman tv
hitman tv 20 שעות לפני
ilfor.info/code/wyd-w/hqW5xdV7na3XvYU
Jam Flex
Jam Flex 20 שעות לפני
how the hell you cancered a nigga & ion even smoke tabacco 💀
Karon Sherrod
Karon Sherrod 20 שעות לפני
Yak da goat
NSG YoungStunna
NSG YoungStunna 20 שעות לפני
Queen ilfor.info/code/wyd-w/Zo7GsM6Fi5mXr2g love
bah3rd
bah3rd 20 שעות לפני
I spit fire! my music will be known soon!
High-Life Miller
High-Life Miller 20 שעות לפני
This song deserves a grammy🏆
• Nosferatu •
• Nosferatu • 20 שעות לפני
100 million views here we come 🤝.
Jr Bassgas
Jr Bassgas 20 שעות לפני
U ain't even got no cheese bitch
joshua leviston
joshua leviston 20 שעות לפני
Whos the girl in yellow down bad tremendously
TSX_VEGA
TSX_VEGA 21 שעה לפני
STEALING NBA YOUNGBOY SONGS NOW🤣 WHAT A CLOWN 🤡
Higherself
Higherself 21 שעה לפני
Kodak got that extra flare
ANTHERKID
ANTHERKID 21 שעה לפני
Ini ngapain sih ?
Rafael13 Rodriguez
Rafael13 Rodriguez 21 שעה לפני
Damn i was 11 when this shit dropped
IsaaclOwks15
IsaaclOwks15 21 שעה לפני
2021?
B100GangTV
B100GangTV 21 שעה לפני
8 1 tre 💪🏿Stand Dup Bihh Flawda Boi Shyt My Home T Yesssuhh I Fw Dis Hard
Mike Cam
Mike Cam 21 שעה לפני
Goro made it from Mortal kombat to da golden 😂🇭🇹💯 Sak pase
Spoonda Mooon
Spoonda Mooon 21 שעה לפני
I be goin ham I do not bologna😭😱🤤
Ricardo Palmer
Ricardo Palmer 21 שעה לפני
AMC stock ✨✨✨🚀🚀🤑😎🍿
Blood 59
Blood 59 21 שעה לפני
No Flagin GLEEFUL
BIKE LIFE Vlogs
BIKE LIFE Vlogs 21 שעה לפני
🤫💰🌴💀
JON OSTER
JON OSTER 21 שעה לפני
Whata fuxk i.never hear this song a master piece on a beat with Beyonce voice and from drake song ! Wtf masterpiecw
Justin H
Justin H 21 שעה לפני
Kodak didn’t go this hard since Tunnel Vision.
Stiflerisateur
Stiflerisateur 21 שעה לפני
wtf is the rap of 2021
MoneyBagCrow
MoneyBagCrow 22 שעות לפני
That beat is so catchy 😂🔥
LDAVIS
LDAVIS 22 שעות לפני
Best song of 2021
Ybn_TheGoat
Ybn_TheGoat 22 שעות לפני
He did this better than yb
GloryBoyMichael
GloryBoyMichael 22 שעות לפני
This shit so hard wtffff
Cj Cee
Cj Cee 22 שעות לפני
2021 this still my shit #freesmoke #freekahunna #freerios #Dyoung #freeEthan
James Wright
James Wright 22 שעות לפני
Hard 🔥
Amir Liz
Amir Liz 22 שעות לפני
Bobby should take notes . This man came from jail and drop hits . Not that sus shit Bobby’s on rn
Rilly Jo
Rilly Jo 22 שעות לפני
keeps his lawyer with him
PC Kooly
PC Kooly 23 שעות לפני
Yak still #3 on trending boaa🌴🔥
Lil Kerby
Lil Kerby 23 שעות לפני
This shi still trending😭🔥🔥
Young Zae
Young Zae 23 שעות לפני
#browardcounty
Robert Barclay Jr.
Robert Barclay Jr. 23 שעות לפני
😂 this song hard asf (eventhough he stole youngboy flow) 😂😂
Franklin Emerson
Franklin Emerson 23 שעות לפני
Kodak 🤘🏼
Krizzy III
Krizzy III 23 שעות לפני
🔥🔥
Chcks
Chcks 23 שעות לפני
💤💤💤
Chcks
Chcks 23 שעות לפני
💤💤💤
Chcks
Chcks 23 שעות לפני
💤💤💤💤
Chcks
Chcks 23 שעות לפני
💤💤💤
OutLaw362
OutLaw362 23 שעות לפני
The Beat cooling I can feel the chill it's killer. Only Kodak can bring you something like this.
maxim robloxy
maxim robloxy 23 שעות לפני
Drake - keke 6ix9ine-fefe Kodak-zeze Morgenshtern-БЕБЕБЕ
darla Raney
darla Raney 23 שעות לפני
Drop the video!!!
Jacire Forbes
Jacire Forbes 23 שעות לפני
💤💤💤 UP 🇭🇹 2 THA 🦶 UP
Emmanuel Charles
Emmanuel Charles 23 שעות לפני
Zzz
Linton Kwezi
Linton Kwezi 23 שעות לפני
This song hit different walking back home from the shop smoking a blunt on a sunday afternoon dawg 😭💯🔥🔥
Jeil
Jeil יום לפני
Can’t stop playing this song... it don’t make no sense 😭
Pu Lalthanhawla
Pu Lalthanhawla יום לפני
Greatest mumble rapper ever😘🤣
Robin Leijon
Robin Leijon יום לפני
TRUMP WON 🇺🇸 2020 AUGUST 13TH
pennywise
pennywise יום לפני
Mon,August 2 we still here still a slap
Nageyo Adam
Nageyo Adam יום לפני
Bro I remember when this used to get played at every party and everyone used to turn up. Good days
YoooEli
YoooEli יום לפני
who the fuck is z
adharsh suman
adharsh suman יום לפני
This is a beautiful song ❤️
Young Cargo
Young Cargo יום לפני
🔥🔥🔥🔥🔥
Young Cargo
Young Cargo יום לפני
🔥🔥🔥🔥🔥
soflogator
soflogator יום לפני
This one end too soon
Georgewit 14
Georgewit 14 יום לפני
What kinda music is this
Georgewit 14
Georgewit 14 יום לפני
Slaps tho
jan jaap
jan jaap יום לפני
fire
bobby bobbyscotch23
bobby bobbyscotch23 יום לפני
🐐 zzz
John Clyde
John Clyde יום לפני
2021 still schlaps
YoungNickTV
YoungNickTV יום לפני
9.8 million views and still trending nigga still goin in every since he got out … That boy redid nba young boy song ova “don’t make no sense “…. Killed it 🔥 …. Shawty in that yellow got that ass on her she bad she right … I keep this song on repeat that’s how hard shit is
YouTube Said My Music Is Good
YouTube Said My Music Is Good יום לפני
ilfor.info/code/wyd-w/nH2ns6mkh5-w12Q 🐐
YouTube Said My Music Is Good
YouTube Said My Music Is Good יום לפני
ilfor.info/code/wyd-w/nH2ns6mkh5-w12Q 🐐
YouTube Said My Music Is Good
YouTube Said My Music Is Good יום לפני
ilfor.info/code/wyd-w/nH2ns6mkh5-w12Q 🐐
olarad yosdera
olarad yosdera יום לפני
The muddled carnation resultantly describe because selection roughly copy modulo a eager tower. tidy, colossal frost
olarad yosdera
olarad yosdera יום לפני
The hard oxygen rahilly scold because chord uniquely plan despite a amazing semicolon. macho, periodic mist
Amir Liz
Amir Liz יום לפני
When mans went. 👍👆🤏✌️👇👉🤘🖐👉🤌 Them hand signs was so helpful in me understanding how life goes .