Lil Tjay - Calling My Phone (feat. 6LACK) [Official Video]

  צפיות 20,235,516

Lil Tjay

17 ימים לפני

Official audio for "Calling My Phone" by Lil Tjay featuring 6LACK.
Listen & Download “Calling My Phone” by out now: LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone
Amazon Music - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/amazonmusic
Apple Music - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/applemusic
Audiomack - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/audiomack
Deezer - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/deezer
iTunes - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/itunes
Soundcloud - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/soundcloud
Spotify - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/spotify
ILfor Music - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/youtubemusic
Director: Cam Busby
Cinematographer: Sam Brave
Producer: James Sibio, Jay Tauzin, Saul Levitz
Production Company: Golden Child Media
Follow Lil Tjay
Facebook - LilTjay
Instagram - liltjay
Twitter - liltjay
Follow 6LACK
Facebook - 6LACK/
Instagram - 6lack
Twitter - 6lack/
www.liltjaymusic.com/
#LilTjay #CallingMyPhone #6LACK

תגובות
Lil Tjay
Lil Tjay 11 ימים לפני
I just wanna say thank ya again for making this happen. Ya asked for this song, ya were patient with me and ya made it #1 on Apple and Spotify ‼️ I LOVE YALL FR FR FOR MAKING THIS POSSIBLE. 💪🏿LETS GET IT TO #1 ON BILLBOARD NEXT 😤
Sasha Wint
Sasha Wint יום לפני
Its okay cause we are I am biggest fan love from jamaica 🇯🇲🇯🇲🇯🇲
SqUiDwArD tEnTaClEs
SqUiDwArD tEnTaClEs 4 ימים לפני
Aight bet I got u bro 😎
BG wacky
BG wacky 4 ימים לפני
Yes tjay youve helped me through alot btw i love ur music
7 GOAT
7 GOAT 4 ימים לפני
goat
LILAVE OFFICIAL
LILAVE OFFICIAL 4 ימים לפני
Let’s make a hit fam check me out
Aidan Barrera III
Aidan Barrera III דקה לפני
This shit wack asf.. simps
TouchmyTaco
TouchmyTaco דקה לפני
Reales se the album already
JJ_streamsv
JJ_streamsv 6 דקות לפני
🔥🔥🔥
sulanut lumiukko 22
sulanut lumiukko 22 9 דקות לפני
Love that piano
Danny Football , Roblox
Danny Football , Roblox 18 דקות לפני
@queensinead
eaperanza Guzman
eaperanza Guzman 19 דקות לפני
Lil tjay the goat
Jesse Asamoah
Jesse Asamoah 26 דקות לפני
I love your Songs
MadBOy ́
MadBOy ́ 43 דקות לפני
bro why you have 9k dislike damn :/
josef
josef 53 דקות לפני
Look at me I’m sad person bo huu
Saul Perez
Saul Perez 56 דקות לפני
1:16 Does anyone know the Instagram of the model?
Jon Bennett
Jon Bennett שעה לפני
I love this song
Braindead Person
Braindead Person 52 דקות לפני
Same
Mihai Antal
Mihai Antal שעה לפני
Nike
Denise Williams
Denise Williams שעה לפני
If you see the profile on _ the this thing I’m sending that me
Denise Williams
Denise Williams שעה לפני
only only seven and I really like your song❤️💜🥺
Ari Cornish
Ari Cornish שעה לפני
who think that sounded like toosie
Jj Hope
Jj Hope שעה לפני
Lil tjay can rap and has an amazing voice no cap
MisterRainbow.
MisterRainbow. שעה לפני
fire
Young Junebug
Young Junebug שעה לפני
This still trending and it’s going up
ZzzaappZzz
ZzzaappZzz שעה לפני
This song Hits
Jhonatan Pires
Jhonatan Pires 2 שעות לפני
Eu sei q veio pelo til tok parça
Ojas ओजस
Ojas ओजस 2 שעות לפני
Cool
James Drake
James Drake 2 שעות לפני
20 million just hit🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
lil morning
lil morning 2 שעות לפני
Yes sir Steve
Rypz
Rypz 2 שעות לפני
OMG IM THE 20MILLIONTH VIEW
Jae'
Jae' 2 שעות לפני
Lil Tjay paid his taxes by putting 6lack on this track🖤🌹🖤🌹
Supremecdog
Supremecdog 2 שעות לפני
They should make it a fortnite emote
whos_tariq
whos_tariq 2 שעות לפני
this song is for my ex
Filip Dmitric
Filip Dmitric 2 שעות לפני
Bro🔥🔥🔥
Thvnr_
Thvnr_ 2 שעות לפני
Did someone realise that its the same « get you off my mind » in dark fights from Toosii ?
Faith freeman
Faith freeman 3 שעות לפני
Love this song is my favorite 💯💯💯💯👊🏾😍😍😍😍🥰🥰🥰
Faith freeman
Faith freeman 3 שעות לפני
Yes 👏🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘
Roblox ID Codes
Roblox ID Codes 3 שעות לפני
The people who disliked had their phone upside down
Monkey Kakashi
Monkey Kakashi 3 שעות לפני
Nice
Smokey Bear
Smokey Bear 3 שעות לפני
6lacks 🌟
Teuirs
Teuirs 3 שעות לפני
You know he In his chest when he don't even say lil tjay at the start 🤣🤣🤣🤣🤣
cynthia knox
cynthia knox 3 שעות לפני
i love song
Nourat A.
Nourat A. 3 שעות לפני
How did I just realize lil t jay is only 19 thought he was way older 🤣
gao de
gao de 4 שעות לפני
Human Harvest, an award-winning documentary which exposes the Chinese Communist Party's (CCP) organ harvesting from living Falun Gong practitioners, was screened at the Iris Theatre in Adelaide, South Australia on the evening of December 6, 2018. The audience actively engaged in a discussion with invited guests on how to stop the CCP's crimes against humanity and its infiltration of Australia. The documentary Human Harvest exposes the CCP's large-scale organ harvesting from living Falun Gong practitioners. Human Harvest, a winner of the prestigious Peabody Award, recounts how Nobel Peace Prize nominees David Matas and David Kilgour independently investigated China's organ harvesting from living Falun Gong practitioners, and its illegal organ trade. The documentary features interviews with former patients who received organ transplants in China, a Chinese surgeon's ex-wife, Falun Gong practitioners who have been imprisoned in China, and an armed police officer who witnessed organ harvesting, among others, over the past ten years. Mr. Damian Wyld, deputy mayor of Tea Tree Gully, Ms. Anastasia Lin, Miss World Canada 2015, and Mr. John Xiao, CEO of The Epoch Times Melbourne answered questions from the audience after the screening. Australia Needs to Have a Stronger Voice Deputy Mayor Damian Wyld commented that Australia needs to have a stronger voice and take more action to combat the CCP's forced organ harvesting. He said, “It is important to have conversations one-on-one. It has been 12 years now since Australians have started to learn about the issues around forced organ harvesting and illegal transplants.” A few days before the screening, MP Kevin Andrews, chairman of the Human Rights Sub-Committee of the Joint Standing Committee on Foreign Affairs, Defense, and Trade, had submitted a report on human organ trafficking and organ transplant tourism to Parliament. Mr. Wyld said it was important to let more people know about it and continue raising awareness worldwide. Mr. John Xiao discussed how The Epoch Times newspaper has been following this issue, and how Australian society has changed its views from skeptical to deeply concerned. Ms. Anastasia Lin recounted how she was denied entry into China for the Miss World finals because of her open criticism of the CCP's human rights abuses, and how her father has been threatened by Chinese police. Ms. Lin said, “I was most inspired by a Falun Gong practitioner called Sun Yi. He had been imprisoned in Masanjia Forced Labor Camp in Liaoning Province of China. He refused to give up under persecution and sent 22 SOS letters through the slave-labor products. One of the letters, hidden in a Halloween decoration, was found by an American woman. She published the letter on social media, which received worldwide attention. He had done so much to tell the world about what's happening, given his hard situation. I had no reason to keep silent. Sun Yi's tenaciousness and wisdom had encouraged me all the time, and led me here today.”
MarcoPhillippee Barros
MarcoPhillippee Barros 4 שעות לפני
👏👏👏 by 🇵🇹🇵🇹🇵🇹🇵🇹
moxa
moxa 4 שעות לפני
already old
foreva joell
foreva joell 4 שעות לפני
sheessssh 20 million tjay😏lets see that album soon
Gellie Aron Hernandez Cadimas
Gellie Aron Hernandez Cadimas 4 שעות לפני
I came here because of the guy who grossly made a gasoline juice and he sang the line "leave me alone" looool
Homemade Music
Homemade Music 4 שעות לפני
Another classic from Tjay
L1ght Jay
L1ght Jay 4 שעות לפני
The people who dislike were his exes
Q Wavvy
Q Wavvy 4 שעות לפני
Banger 🚨!!!
Coleta Oyeck
Coleta Oyeck 4 שעות לפני
Who is this song to Lala or Rubi
Coleta Oyeck
Coleta Oyeck 4 שעות לפני
Tho its bom
Dani Mclarty
Dani Mclarty 4 שעות לפני
My favourite song thank you for dropping this Katy 🎊🎊
Definitely Uh Rerun
Definitely Uh Rerun 4 שעות לפני
Shit heat 4 realz RIP KING NIPSEY👑👑👑👑
gaming with Spencer XRT
gaming with Spencer XRT 5 שעות לפני
RUN IT AND STREAM IT OR ELSE....
Amari Brown
Amari Brown 5 שעות לפני
I can't get this song outta my mind
Guillem Cases Sevilla
Guillem Cases Sevilla 6 שעות לפני
Other league this guy
Lil Nas X
Lil Nas X 6 שעות לפני
To the people watching this in 2050 can cars fly?
Jania Luke
Jania Luke 6 שעות לפני
" i can't get you off my mind " < 😩 .
Lorraine Belli
Lorraine Belli 6 שעות לפני
Me when mom says no to takeaway: 1:05 lol
T0FZ0ZO1234 RL
T0FZ0ZO1234 RL 6 שעות לפני
Famous in England 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Jurailson
Jurailson 6 שעות לפני
🇧🇷🔥🎧❤
Omar Arekateratera
Omar Arekateratera 6 שעות לפני
6lack ruined this shit my goodness his verse hurt my ears
Matthew Marks
Matthew Marks 6 שעות לפני
This bangs whos coming with the cold remix
AFK RANDOM
AFK RANDOM 7 שעות לפני
This song inspires me to become an artist
Petar Milutinović
Petar Milutinović 7 שעות לפני
Still fire
Tsm Opps
Tsm Opps 7 שעות לפני
My heart is broking my gurl ending the heart now are heart is gone and dead 💔
Shenseea
Shenseea 7 שעות לפני
He don"t miss🤷‍♀️ he tha goat💁‍♀️
Sultenox YT
Sultenox YT 7 שעות לפני
Can I use this song in my next montage?
Zac Ferguson
Zac Ferguson 7 שעות לפני
Im so jealous that girl gets to touch tjay
Ignas Juskevicius
Ignas Juskevicius 7 שעות לפני
anyone else got minecraft vibes from intro ?
Zayan Sami Choudhury
Zayan Sami Choudhury 7 שעות לפני
This da vibes.
Yannick Mayer
Yannick Mayer 7 שעות לפני
Idk why but 1:27-1:31 just hitting different
Miss Grant
Miss Grant 7 שעות לפני
This was worth the wait
Adreus
Adreus 7 שעות לפני
6lack killed this
joseth perez
joseth perez 8 שעות לפני
YOU HYPED THIS SHIT WAY TO MUCH!!!!!!!!!!! NAH IT DOESNT HIT THE SAME😓
dillinho
dillinho 8 שעות לפני
Can’t get this song out my mind lmao
Tre Alexander
Tre Alexander 8 שעות לפני
jus imagin disliking the #1 song of 2021 so far.......bruh
Tre Alexander
Tre Alexander 8 שעות לפני
#1 on most music platfoms keep it up and song with polo here soon?
Andy Nguyễn
Andy Nguyễn 8 שעות לפני
Thank because u give everybody a perfect song
Danarius Sykes
Danarius Sykes 8 שעות לפני
Lil tay 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Manal Hizzam
Manal Hizzam 8 שעות לפני
Big 🐐 not lil 🐐 amazing song lil tjay
kyeremeh Gloria
kyeremeh Gloria 8 שעות לפני
Omg 😱 he’s the best
LoGanvnzl
LoGanvnzl 9 שעות לפני
ilfor.info/code/wyd-w/f525262jq6y8x4k
Gwapito Fabro
Gwapito Fabro 9 שעות לפני
Tjay would make a good song with thavis
UrMad
UrMad 9 שעות לפני
ನೈಸ್
Nyree Damis
Nyree Damis 9 שעות לפני
The few ppl saying he missed are cap 🤦🏾‍♀️
Imani Norris
Imani Norris 9 שעות לפני
I get off mine my mind l like that part
drell2471
drell2471 9 שעות לפני
What’s sample though ?
xxmagzxx G
xxmagzxx G 10 שעות לפני
Steady callin' my phone I done told you before that it's over, leave me 'lone Know it's hurtin' you to see me gone Dark clouds, you gon' see me storm I won't go back But trust me, you're gon' hold that Hold that (Mmm, mmm) Get you off my mind now I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) I ain't tryna play these games no more I don't wanna be textin' your name no more I ain't tryna feel this pain no more And I'm sorry, but my feelings ain't the same no more (No) Used to be my homie, you ain't gang no more (No) I am not a nigga you could claim no more (No) Traumatized, hoping it don't rain no more You done put me through some things, I done changed my aura Now all around the world, I explore, no Dora New bitch, I might drip her in Dior Ass fat, shawty straight heat, no Florida Bad and she know it, for herself, I applaud her No needs, yeah, I'm talkin' my boo So please, let me know when I'm through And it's all 'cause what's true, shawty I been told you I won't lose (Mmm) Steady callin' my phone (Brrt) I done told you before that it's over, leave me 'lone Know it's hurtin' you to see me gone Dark clouds, you gon' see me storm I won't go back (Go back) But trust me, you're gon' hold that Hold that (Mmm, mmm) Get you off my mind now (Ooh, wow) I can't get you off my mind now (Yeah, yeah) I can't get you off my mind now (My mind) I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) (Alright) I can't get you off my mind now (Woah) I can't get you off my mind now (Woah) I can't get you off my mind now (Yeah) I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) I ain't tryna play no games, my love I'm one of a kind, couldn't fake, my love Earthquake, make somethin' shake, my love Most of them can't even relate, my love Used to be gang, oh, now you're not gang Used to have fun, no, now you got shame Used to catch flights, but now I'm not playin' Play on words, she love it when a nigga sing I ain't tryna play your game no more No, you can't wear my chain no more We are not a thing, can't take no more Waitin' on your king, you could wait some more Yeah, I remember days when I used to adore her Funny how this shit just flipped like a quarter Get a new thing, I'ma Fendi and Dior her Get a mood swing, I'll be gone by tomorrow (Mmm, mmm) Steady callin' my phone (Brrt) I done told you before that it's over, leave me 'lone (Yeah, yeah) Know it's hurtin' you to see me gone Dark clouds, you gon' see me storm I won't go back (I won't go back) But trust me, you're gon' hold that (Hold that) Hold that (Mmm, mmm) Get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) (Mind) I can't get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Yeah) I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) I can't
PrimeWeirdo
PrimeWeirdo 10 שעות לפני
Let’s blow this up on tiktok
L1KED Fresh
L1KED Fresh 4 שעות לפני
NOOOO TIK TOK WILL RUIN IT
AnggaAiwwa
AnggaAiwwa 10 שעות לפני
love
Jacob Ramirez
Jacob Ramirez 10 שעות לפני
😫😫😫😫😫🥶🥶🥶🥶🐐🐐🐐🔥🔥🐐🐐🔥🐐🐐🐐🐐🐐
M Derby
M Derby 10 שעות לפני
This is lit lil tjay fireeeeeeeeeee
MSF SpLiTz
MSF SpLiTz 10 שעות לפני
its funny my gf broke up with yesterday for being to much of a bf 1yr&4 months for nothing
ANM BETAAL FF
ANM BETAAL FF 10 שעות לפני
The goat ❤️🔥
Christopher Jae Pea Vargas
Christopher Jae Pea Vargas 10 שעות לפני
6lack ripped it ....
Regina Brown
Regina Brown 10 שעות לפני
Hi lil tjay I love u my boo. You and polo g and juice wrld and xxxtentacion and nle choppa are my favorite rappers love yall so much
Toxic YT
Toxic YT 10 שעות לפני
Tjay issa vibe
Jaedon Roberts
Jaedon Roberts 11 שעות לפני
I fell asleep to this music
Marshell Davis
Marshell Davis 11 שעות לפני
We all been waiting for
Devonte Savage
Devonte Savage 11 שעות לפני
Hold up... This shit fire 🔥🔥🔥🔥
Grape Juice
Grape Juice 11 שעות לפני
What’s the video girls ig 😍
German Romero
German Romero 11 שעות לפני
Bumping this jam en California 💯💯💪 Ain't going back bitch 👀
Wyoming Wyoming
Wyoming Wyoming 11 שעות לפני
Man I love your voice
Wyoming Wyoming
Wyoming Wyoming 11 שעות לפני
Whoo!
harry macias
harry macias 11 שעות לפני
This is fire
Lil Tjay - F.N (Official Video)
04:05
Lil Tjay
צפיות 160 מיליון
Lil Tjay - Calling My Phone (ft. 6LACK) [1 Hour Loop] (Lyrics)
1:00:53
עומר אדם - כשאת הולכת (By Osher Cohen)
3:31
עומר אדם - הערוץ הרשמי
צפיות 1.6 מיליון
Lil Tjay - Move On (Official Video)
02:58
Lil Tjay
צפיות 13 מיליון
Juice WRLD-  Conversations (Official Music Video)
04:43
Juice WRLD
צפיות 4.5 מיליון
Bobby Shmurda - Hot N*gga (Official Music Video)
03:19
Bobby Shmurda
צפיות 699 מיליון
Tory Lanez - Feels (feat. Chris Brown) [Official Music Video]
04:10
Dave - Location (ft. Burna Boy)
04:13
Santan Dave
צפיות 86 מיליון
Polo G - Martin & Gina (Official Video)
03:18
Polo G
צפיות 45 מיליון
Juice WRLD - Lucid Dreams (Directed by Cole Bennett)
03:51
Lyrical Lemonade
צפיות 659 מיליון
Giveon - Heartbreak Anniversary (Audio)
03:19
Giveon
צפיות 28 מיליון
עומר אדם - כשאת הולכת (By Osher Cohen)
3:31
עומר אדם - הערוץ הרשמי
צפיות 1.6 מיליון
حلفتلي
3:34
لمى شريف - Topic
צפיות 226 אלפי
BOBBY - '야 우냐 (U MAD)' M/V
3:04
iKON
צפיות 6 מיליון
Maluma - Peligrosa (Official Video)
3:44
MalumaVEVO
צפיות 9 מיליון